pondělí 16. listopadu 2009

Pilsner Unique Pub - Plzeň

Nebyla to náhoda, že jsem se objevil v této hospodě, už dlouho jsem po tomto zážitku toužil. Konkrétně jsem byl v sekci "Plzeň 2", kde jsem pár hodin strávil. A věru - nebylo to špatné!


Můj hlavní zájem je samozřejmě pivo a možnost točit si vlastní půllitry přímo na stole. To je naprostá paráda. Má to hned několik výhod - nečekáte na obsluhu, regulujete svou společenskou unavenost tím, že nedosáhnete na pípu (takové to pokřikování na výčepáka "dám si ještě jedno" nehrozí) a pokud udržíte v hlavě "svoje číslo", tak se dá celkem dobře odhalit, kdo jen machruje, že měl deset piv.


Navíc tanková Plzeň patří mezi mé nejoblíbenější běžně dostupná piva, která se dá pít bez ohledu na zdravotní stav kdykoli. Takže jsem si tam nakliknul svoje číslo a litříky utěšeně přibývaly. V mém případě byl problém tempo - vidina pivního kohoutu je motivace "lejt jedno za druhým", ale stačilo se trochu krotit, aby se večer nezvrhnul.

Bez zajímavosti není fakt, že na plátně projektoru neustále vidíte, u kterého stolu se vypilo kolik piv. A to nejen v rámci jedné hospody - vidíme všechny hospody řetězce PUB v celé republice. A tak mají soutěživí duchové čeští motivaci se upípjet k smrti. I když jsme nebyli na závodech a pivo nás pilo jen polovina účastníků zájezdu, člověk neustále po očku sledoval, na kolikátém místě je. Drželi jsme se statečně.

V Plzni by chtěl žít každý!

Pivo bylo tedy podle očekávání na jedničku, ale zatoužil jsem také ochutnati nějakou místní specialitu. Byl mi doporučen "Pub burger" za solidních 119 Kč i s přílohou, takže jsem do toho šel v sýrové variantě. Maso bylo udělané velice dobře, ale houska byla divná, omáčky málo, takže jídlo působilo suše. Nezachránilo to ani pár plátků zeleniny ba dokonce ani sýr, který byl evidentně z "pytlíku". Nebyl jsem vysloveně zklamán, tato hospoda slouží k jiným účelům, než k zážitkové gastronomii, ale vysloveně průměr jsem nečekal.

Obsluha příjemná, ceny adekvátní, prostory nekuřácké, k dispozici fotbálek a šipky, společenské vyžití zajištěno. Hlavní je ale v tomto případě pivo a atmosféra. Obojí je skvostné a dávám proto 8/10.

2 komentáře: